17. nov. 2014

THE BODY SHOP FAVOURITES

Hej læsere!
Fortiden er jeg helt vild med The Body Shop, og det efterhånden kolde vejr gør jo ikke ligefrem huden blødere. Derfor er diverse cremer og lip balms et must-have for mit vedkommende – og der bliver brugt meget af det. Jeg synes generelt, at The Body Shop har nogle enormt gode, velduftende produkter, og jeg kan klart mærke forskellen fra produkter der har lavere pris – så jeg betaler altså gerne noget mere for produkter som Body Shops. Her er mine favoritter lige pt.

Hvilke produkter er dine konstante back-ups, når vinterens kulde sætter ind? 


// Anna

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov! Det jeg skrev var: Jeg kender mange der er glade for Body Shop... måske jeg selv skulle tjekke det ud? :b

      http://byebyeblack.blogspot.dk/

      Slet
    2. Det ville jeg klart anbefale dig at gøre! De har super gode produkter, elsker specielt deres body lotions – konsistensen er betydeligt rarere end andre lotions. :)

      // Anna

      Slet