24. nov. 2014

CUTE BASKETS

Hej læsere.
Sikke en smuk, dog kold, mandag det er i dag! Man får helt lyst til at gå udenfor. 
Nå, nu til noget helt andet – mit første indlæg på den 'nye' blog. Jeg fik i dag lyst til at vise jer nogle af de æsker, jeg bruger til at organisere, når det kommer til de mindre ting i værelset – så de er nemmere og hurtigere at få fat på! Æskerne neden for passer godt til temaet på mit værelse, men på trods af at I evt. har et andet 'tema' på jeres værelse, vil jeg påpege, at æskerne har noget 'unisex' i sig – og passer altså til mange forskellige stilarter.

Disse æsker er forholdsvis nye; men siden jeg købte dem, har de været uundværlige! Æskerne er super lækre, enormt praktiske og man kan fylde dem med hvad, man ønsker.

trææsker – IKEA – køb her

Dette er hvad jeg har i æskerne, der står på en reol-hylde over mit skrivebord. Jeg har henholdsvist fyldt æskerne med: smykker, hårnåle og hårelastikker. Det er enormt praktisk for mit vedkommende, da jeg bruger alle disse ting dagligt, og nu er de jo let tilgængelige. Derudover ser det da også super sødt ud som dekoration. ;)


Her er så de to resterende æsker (jeg har faktisk seks æsker, men jeg bruger lige pt. kun fem af dem). De står begge inde i et af mine sengeborde, på øverste hylde. Her har jeg lagt de ting flere ting, som jeg bruger på en daglig basis, og som jeg gerne vil have let tilgængeligt – og gerne så tæt på min seng som muligt, da jeg bruger størstedelen af min tid på værelset i min seng. I den store æske har jeg bl.a læbepomader, fugtighedscreme, negleklipper, kleenex, brillerens etc. Den lille er udelukkende fyldt med tandstikker, da jeg er storforbruger af dem – men hallo, alting hænger jo fast i de dumme togskinner! Så er det rart altid at have tandstikker ved hånden. 

-----------------------------------

Hvilke ting, har I brug for, er let tilgængelige – og hvad opbevarer I det i? 
Hvad synes I forresten om det nye layout på bloggen? :)

// Anna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar