24. nov. 2014

ÆNDRINGER PÅ BLOGGEN

Hej læsere!
Som I nok ved, har jeg i et stykke tid været i tvivl om hvad bloggens generelle indhold skulle være. Indlæggene har været meget blandede og oftest uden sammenhæng. Jeg har nu prøvet forskellige emner lidt af, og jeg må indrømme, at jeg har ladet mig påvirke af ting, der ikke skulle påvirke mig; så som at skrive om ting jeg troede læserne ville kunne lide, frem for de ting jeg egentlig gerne vil skrive om. Selvfølgelig lytter jeg også til jer – men jeg vil fremover for det meste kun skrive om ting, jeg selv har lyst til på det pågældende tidspunkt. :)

Nu ændrer jeg bloggen til at være vedrørende noget mere specifikt, nemlig – decoration, organization & inspiration, da jeg selv går meget oppe i disse ting. Dog beholder jeg debatindlæggene, men de kommer fremover til at være én gang om ugen i stedet (højst sandsynligt fredag). Selvfølgelig vil der være gange, hvor jeg føler for at blogge om noget, der ikke nødvendigvis falder ind under disse fire kategorier, men som hovedregel vil disse fire emner være de fremtrædende.

Fremover på bloggen vil jeg nok komme ind på ting som DIY, organiseringstips, dekorering af forskellige ting, debat (én gang om ugen) og mange andre spændende ting. :) Jeg vil på den måde også lægge flere selvtagede billeder ud, da jeg har haft enorm mangel på netop dét indtil nu. ;)

Jeg håber, I ser frem til at de nye ændringer! Jeg vil meget gerne høre, hvad I synes om det – og om I evt. har andre idéer/andre ting, I gerne vil se på bloggen – så smid da gerne en kommentar!

// Anna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar