20. nov. 2014

TODAY I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING

Indrøm det. Du 'sang' overskriften med Bruno Mars' stemme. 
Kender I det? De dage, hvor man nærmest skal tvinge sig selv for at komme igang med noget produktivt? 
Tjah, i mit er det en af disse dage. Efter en lang dag i skolen, havde jeg bare lyst til at gå hjem og ligge i min seng. Hvilket jeg gjorde – men ikke inden jeg fik lavet mig en hyggelig kop varm, velsmagende kakao! 
_________________________________

Til 1 stor kop varm kakao

3 dl mælk
3 tsk sukker
1 spsk kakao
1 tsk vanillesukker

evt.
piskefløde
miniskumfiduser
ekstra kakao til drys

Hæld alle ingredienserne, på nær fløde, skumfiduser og ekstra kakao i en gryde, og tænd for varmen. Rør i blandingen mens det varmes op. Når kakao'en er godt varm, sluk for komfuret og pisk fløden til flødeskum med en håndmikser. Hæld kakaoen i et stort glas og tilsæt evt. flødeskum, kakaodrys og miniskumfiduser. 
_________________________________

Hvornår har du sidst haft en orker-intet-dag? Hvad ender du med at lave på dage som disse? 
Fortsat god torsdag,

// Anna.

3 kommentarer:

  1. Det ser vildt lækkert ud!
    - jeg har sådan en dag i dag, da jeg synes man tit har tralvt hele ugen igennem og så har man lige søndagen til at samle kræfter til den næste! <3

    Super lækker blog forresten!

    http://annikarys.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak, det smagte skam også lækkert. ^^
      – Ja, det må jeg give dig ret it. Søndage er dedikeret til 12 hours in bed. ;)

      Mange tak, kan også vildt godt lide din! :)

      Slet
  2. OMG om jeg kender... Hver dag når jeg kommer hjem skal mit hoved bare befries fra hverdagens stress. Super inspirerende idé om at lave varm chokolade, dog foretrækker jeg kaffe med mælk, da det får mig til at føle mig som en rigtig voksen. Jeg har brugt rigtig lang tid på at lære, hvordan man laver den perfekte kaffe, og er endelig nået frem til den konklusion, at sådan en kop altså ikke findes. Det var surt :( Oh well. Ritzau out

    SvarSlet