19. nov. 2014

X FACTOR UK – GOODBYE PAUL


Hej læsere!
Endnu et not-so-happy indlæg fra mig i dag, det beklager jeg, haha! Jeg har netop set det seneste afsnit af X Factor UK på DR's hjemmeside – og jeg er fuldstændig overvældet og irriteret over, at Paul Akister røg hjem! Jeg forstår det på ingen måde. Ifølge min mening var Paul blandt dem, der havde de absolut største stemmer i hele programmet, og han var klart blandt mine favoritter (lige i hælene på Andrea, the Italien teddy bear.) Jeg forstår selvfølgelig, at en person skal ud hver aften, men hvis jeg skulle vælge mellem Paul og Jay (som også var i aftenens sing-off), ville jeg helt klart sende Jay hjem. Det er selvfølgelig en smagssag, og Jay var altså  også super god! Hvad der specielt irriterer mig er, at en person som Stevi går direkte videre, mens to deltagere med absolut flotte stemmer skal ende i bunden. Jeg. Forstår. Det. Simpelthen. Ikke. Hvad jeg forstår er, at Stevi åbenbart er stor-favorit blandt seerne, og ja, han er vel også sød/sjov etc, men han har uden tvivl den værste stemme i showet. Nu er det jo ikke ligefrem fordi, at X Factor kun bliver baseret på selve sang-talentet, men det er altså benævnt som sang-konkurrence, og på den baggrund synes jeg, at det er uacceptabelt, at gode sangere skal ryge ud til fordel for en, der kun leverer underholdning. Stevi, du hører hjemme som fortaler til en familiemiddag, ikke i et sangprogram. 

Hvem hepper I på i X Factor UK 2014? 

Dette er min personlige mening, og jeg forstår fuldt ud, at andre ikke har den samme – dette er kun set fra ét perspektiv, jeg synes bare at jeg ville dele mine frustrationer med jer. 


Hyggehejsa, 
// Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar